08:08
ب شدت مریضم... ندارمت مث دفه های قبل بیای بغلم کنی
قرص هایی ک میخورم بیهوش و بی حسم میکنه... دست و پاهام بیجون میشه... خیلی قویه
دوباره داره خوابم میبره...
هفته دیگه همین موقع تولدته...
7 روز مونده
جون من مراقب خودت باش... مریض نشی
هرروز ب امید اینکه پی ام تو یا کامنت تو رو ببینم میاد تلگرام و وبلاگ
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 127 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:52
11:11
دیشب ی نرم افزار دانلود کردم کل اس ام اس هامونو ذخیره کرد
شاید بخوام گوشیمو عوض کنم حیفه پیامات بپره...
ی مقداریشونو تو همون نرم افزار خوندم
کلا دیشب ب گریه گذشت
تا 2 زااار زدم با حرف زدنت... چقد دلتنگتم
6 روز مونده ب تولدت
برات جشن میگیرم
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 167 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: عشق النساء الحلقة 26,عشق النساء 26,عشق وجزاء الحلقة 26,عشق النساء الحلقة 26 dailymotion,عشق الاسود 26,عشق النساء ح 26,عشق وجزاء حلقة 26,عشق وجزاء الحلقة 26 حسناء, نویسنده: بازدید: 142 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51
00:00
هیچ وقت اندازه امروز از درد اینجوری گریه نکرده بودم... دردم خیلی زیاد بود ولی دلتنگیه باعث شد اونجوری گریه کنم... وگرنه استانه دردم بالاست... واسه درد جسم زجه نمیزنم هیچوقت...
الان آرومم ی مقدار... سری ب سری اس ام اس هارو میخونم...
شاید ی روزی برات فرستادم فایلشو
5 روز مونده
پولامو جمع کردم برات...
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51
4 روز مونده تولدت...
حالم خوب نیست نگرانتم
نکنه رفتی کربلا...
از چهارشنبه دیگه تلگرام انلاین نشدی... میفهمی؟؟ از چهارشنبه!!
روح و روانم شدیدا بهم ریختس
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 111 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 10:51
گریه
امروز بعد از مدتها دوباره زجه زدم... دل تنگ شده بودم برای گریه با صدای بلند...
دلم خالی شد...
ولی چشام بدجور پف کرد
00:00
داری بهم فکر میکنی...
چند ساعتی انلاین نشدی نگرانت شدم
فردا میرم اراک... هرچی بیشتر ب تولدت نزدیک میشیم بیشتر دلهره میگیرم...
کاش بودی از کیکت میخوردی
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 138 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 16:24
ما را در سایت دلنوشته(49) دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 118 تاريخ: چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت: 16:24